A települési közkifolyók (közkutak) helyes használata télen

A képre kattintva nagyítható!

Hasznos téli tudnivalók

A képre kattintva nagyítható!

Greek Night Borsodnádasdon Meghívó

A részvétel előzetes regisztrációhoz kötött!

Jelentkezni 2018. november 14.- ig a következő linken lehet: https://goo.gl/forms/5MVp5CyVNuC48yzY2

A képre kattintva nagyítható!

Intézményvezetői Pályázat

Borsodnádasd Város Önkormányzat Képviselő-testülete

a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján

pályázatot hirdet

Borsodnádasdi Szociális Alapszolgáltatási Központ

intézményvezető (magasabb vezető)

munkakör betöltésére.

 

 1.) A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
 2.) Foglalkoztatás jellege:          teljes munkaidő
 3.) A vezetői megbízás időtartama:  2019. január 1-től 5 év időtartamra 2023. december 31-ig
 4.) A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 14.

  5.) A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízatással járó lényeges feladatok:

Az intézmény irányítási, ellenőrzési, munkáltatói feladatainak az alapító okirat szerinti ellátása.

  6.) Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közalkalmazottak jogállásról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

  7.) Pályázati feltételek:

  • felsőfokú képesítés, az 1/2000.(I.7.) SzCsM rendelet 3. számú melléklete szerint
  • legalább 5 év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális ellátás területén végzett szakmai gyakorlat,
  • legalább 5 év vezetői munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
  • szociális szakvizsga
  • magyar állampolgárság, büntetlen előélet.

  8.) A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget és szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
  • az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó program
  • szakmai gyakorlatokat igazoló dokumentumok
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggően szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó megbízása esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy vele szemben a Kjt. 41. § (2) bekezdés b.) pontja szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn, illetve a fennálló összeférhetetlenséget megbízatása esetén megszünteti.

  9.) A munkakör betölthetőségének időpontja:

  • a munkakör legkorábban 2019. január 1. napjától tölthető be

10.) A pályázat benyújtásának időpontja: november 30.

11.) A pályázatok benyújtásnak módja:

  • Postai úton, a pályázatnak Borsodnádasd Város Önkormányzata címére történő megküldésével (3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot, valamint a munkakör megnevezését.

12.) A pályázat elbírálásának határideje: december 17.

13.) A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • www.borsodnadasd.hu – 2018. november 5.

Értesítés a bérlettámogatásról

Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2018. november havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal Pénztára)

2018. november 14-e (szerda) 8.00 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 14.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, hogy az október havi munkabér kifizetési helye és időpontja

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2018. november 06-a (kedd) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Táncház sorozat következő állomása Borsodnádasdon

A képre kattintva nagyítható!

Magyar Rákellenes Liga - "Akarsz-e meggyógyulni"

A képre kattintva nagyítható!

Ünnepi nyitvatartási és hulladékszállítási rend

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás munkaszüneti napokon, azaz 2018. november 1-jén (csütörtökön) és 2018. november 2-án (pénteken) változatlanul, a megszokott módon és ürítési rend szerint történik.

Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

Ügyfélszolgálatok nyitva tartása:

2018. november 1. csütörtök ZÁRVA
2018. november 2. péntek ZÁRVA

Hulladékudvarok nyitva tartása:

2018. november 1. csütörtök ZÁRVA
2018. november 2. péntek ZÁRVA
2018. november 3. szombat Sátoraljaújhely, Szerencs, Tiszaújváros településen lévő hulladékudvar zárva tart.

A hulladéknaptárak letöltéséhez és egyéb információkért látogasson el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel: +36 21 3500 111

BMH Nonprofit Kft.

Tájékoztató a 2018. évi őszi szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő(k)/Törvényes Képviselő(k)!

Tájékoztatjuk, hogy az őszi szünidei gyermekétkeztetés

2018. október 29. napjától – 2018. október 31. napjáig

vehető igénybe, az általános és középiskolás, korábban „Nyilatkozatot” kitöltő szülők hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetű gyermekei számára.

Az ebédet hétköznapokon a központi konyháról lehet elvinni 11:30-tól - 13:00 óráig, vagy helyben fogyasztható el a konyha étkezőjében.

Az Engels telepen és a Lemezgyár telepen lakó jogosult gyermekek részére igény szerint kiszállítja a konyha az ebédet az alábbiak szerint.

A Lemezgyár telepen a volt Szociális Alapszolgáltatási Központ (3672 Borsodnádasd, Köztársaság 114.) épületében tesszük le az ételhordókat 12:30 és 13:00 óra közötti időben. A Lemezgyár telepiek az őszi szünet első napján október 29.-én hétfőn 9:00 óráig juttassák el az ételhordókat a fent megjelölt helyre.

Az Engels telepen a korábbiakhoz hasonlóan házhoz szállítással történik az ebéd kihordása, melynek időszaka: 9:30 – 10:00 óra között.

Mindenkire vonatkozóan felhívom figyelmüket, hogy csere ételhordóról, azok tisztaságáról mindenki köteles gondoskodni. Közegészségügyi előírások betartása okán a nem megfelelően tisztán tartott ételhordókat nem áll módunkban megtölteni!

Borsodnádasdi Szociális Alapszolgáltatási Központ

Ünnepi nyitvatartási és hulladékszállítási rend

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás munkaszüneti napokon, azaz 2018. október 22-én (hétfőn) és 2018. október 23-án (kedden) változatlanul, a megszokott módon és ürítési rend szerint történik.

Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

Ügyfélszolgálatok nyitva tartása:

2018. október 22. hétfő ZÁRVA
2018. október 23. kedd ZÁRVA

Hulladékudvarok nyitva tartása:

2018. október 22. hétfő ZÁRVA
2018. október 23. kedd ZÁRVA

A hulladéknaptárak letöltéséhez és egyéb információkért látogasson el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel: +36 21 3500 111

BMH Nonprofit Kft.

Felhívás szociális tűzifa igénylésre

Az önkormányzat a települési önkormányzatok szociális célú tüzelőanyag vásárlásához kapcsolódó kiegészítő támogatása jogcímen megítélt támogatási mennyiség erejéig - a szociálisan rászoruló kérelmezők részére - természetbeni ellátásként tűzifa támogatást nyújt. A tűzifa mennyisége a beérkező kérelmek számától és a készlet mennyiségétől függően kerül kiosztásra.

Az ellátás iránti kérelmeket írásban, az erre a célra rendszeresített formanyomtatványon

2018. október 15. napjától – 2018. november 23. napjáig

lehet benyújtani a Polgármesteri Hivatal Szociális Irodájában. A formanyomtatvány IDE kattintva letölthető.

A támogatásra történő jogosultság elbírálásához a kérelmező köteles a maga és a vele egy háztartásban élő közeli hozzátartozók személyi adatairól, családja jövedelmi viszonyáról nyilatkozni, a szükséges igazolásokat mellékelni.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

ÉRV Zrt. ügyintézéssel kapcsolatos tájékoztatás

Tisztelt Felhasználóink!

Stratégiai célkitűzéseinkkel összhangban arra törekszünk, hogy a Felhasználók érdekeit szem előtt tartva az ÉRV. Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. működését és informatikai rendszereit folyamatosan fejlesszük. A többi regionális víziközmű-szolgáltató tevékenységével való összehangolás érdekében több olyan fejlesztés is folyamatban van, amely érinti a Tisztelt Felhasználókat is. Ezen változásokról az alábbiak szerint nyújtunk rövid tájékoztatást. (Bővebben: a www.ervzrt.hu weboldalunkon tájékozódhatnak.)

A tájékoztató IDE kattintva letölthető PDF formátumban.

Köszönjük felhasználóink együttműködését!

Tisztelettel: ÉRV ZRT.

Értesítés Vízhiányról

ÉRV ZRt.
Ózd, 48-as út 4.
Hibabejelentés tel.: 471-111

ÉRTESÍTÉS VÍZHIÁNYRÓL

Értesítjük Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a település ivóvízellátó rendszerén történő karbantartási munkák miatt előreláthatólag

2018. október 13-án 8:00 órától – 15:00 óráig

részleges és/vagy teljes vízhiányt, valamint vízzavarosodást tapasztalhatnak.

Érintett településrészek: Mocsolyás, Kossuth út és környéke, Köztársaság út 1-40, Karácsonylova út, Eötvös út.

Vízfogyasztás előtt, kérjük a csapokat kiengedni.

Megértésüket köszönjük!

ÉRV ZRt.

2018. október 23.

A képre kattintva nagyítható!

LAKOSSÁGI ÉS PARTNERI FELHÍVÁS

Ezúton tájékoztatom a lakosságot és az érintett Partnereket, hogy Borsodnádasd Város Önkormányzata a településfejlesztési koncepcióról, az integrált településfejlesztési stratégiáról és a településrendezési eszközökről, valamint egyes településrendezési sajátos jogintézményekről szóló 314/2012. (XI. 8.) Korm. rendelet alapján a hatályos településrendezési eszközeinek részbeni módosítását tervezi.

A kezdeményezett módosítások

  1. Borsodnádasd belvárosi területei és annak közvetlen környezete, a városközpont Zöld város projekthez kapcsolódó módosításai, sportterület, városi piac. A közlekedési rendszer, kiszolgáló utak és parkolók pontosítása és kijelölése.
  2. A Borsodnádasd 1386/20, 1386/21 helyrajzi számon nyilvántartott ingatlanokon ipari gazdasági terület kijelölése, ahol gyártó és összeszerelő üzem felépítésére kerül sor. A lakóterületek védelme érdekében a telken belül kötelezően megtartandó zöldterületek kerülnek kijelölésre. Pontosításra kerül a kisvárosias lakóterület területfelhasználása, belső úthálózata és zöldterületi rendszere a kialakult viszonyok alapján.

A fenti dokumentumok tervezete elkészült, melyekre vonatkozóan a teljes körű nyilvánosság biztosításának érdekében az Önkormányzat

LAKOSSÁGI FÓRUMOT

tart, melyre Tisztelettel meghívja az érdeklődőket.

Helyszín: Borsodnádasdi Közösségi Ház és Könyvtár
Időpont: 2018. október 18. (csütörtök) 15.00 óra

A partnerségi egyeztetés véleményezési dokumentumai megtalálhatóak IDE kattintva.

Tájékoztatás az engedély nélkül fúrt vagy ásott kutak engedélyeztetéséről

Az Országgyűlés 2017. évben is módosította a vízgazdálkodásról szóló 1995. évi LVII. törvényt (a továbbiakban: Vgtv.), amely 2018. január 1. lépett hatályba. A módosítás értelmében mentesül a vízgazdálkodási bírság megfizetése alól az a létesítő, aki 2018. január 1-jét megelőzően engedély nélkül vagy engedélytől eltérően létesített vízkivételt biztosító vízilétesítményt, ha a vízjogifennmaradási engedélyezési eljárást 2018. december 31-ig kérelmezi, és az engedély megadásának feltételei fennállnak.

Amennyiben a létesítményt a tulajdonosa határidőig nem engedélyezteti, úgy bírságra számíthat, ami maximum 300 ezer forint lehet természetes személyek esetén

A fennmaradási engedélyezés a jegyző hatáskörébe tartozik ha:

  • a kút nem érint karszt- vagy rétegvizet
  • 500 m3/év vízigénybevétel alatti
  • a kút épülettel rendelkező ingatlanon van
  • a kérelmező magánszemély
  • a kút házi ivóvízigény és a háztartási igények kielégítését szolgálja
  • a kút nem gazdasági célú vízigényt szolgál

Amennyiben az előző feltételek közül bármelyik nem teljesül, tehát például gazdasági célú létesítményről van szó, akkor nem a jegyző, hanem a katasztrófavédelmi igazgatóság hatáskörébe tartozik a kút fennmaradási engedélyezési eljárása.

A kérelem benyújtásához az alábbi formanyomtatványok letölthetők, illetve a hivatalban átvehetők. A kérelmet Borsodnádasd Város Jegyzője, Burkovics Róbert részére kell benyújtani.

Kapcsolódó dokumentumok

A fennmaradási engedélyről részletes tájékoztatót készített a Katasztrófavédelem, IDE KATTINTVA olvasható.

Az "agrárkutak" vízjogi engedélyezésének részleteiről tájékoztató anyag a NAK honlapján található.

Kérelem vízjogi létesítési engedélyezési eljáráshoz Nyomtatvány:
Kérelem vízjogi üzemeltetési és fennmaradási engedélyezési eljáráshoz Nyomtatvány:
Kérelem vízjogi megszüntetési engedélyezési eljáráshoz Nyomtatvány:

 Borsodnádasd Város Önkormányzata

Magyar Rákellenes Liga - "Rózsaszín séta"

A képre kattintva nagyítható!

Pályázati Felhívás!

Borsodnádasd Város Önkormányzat Képviselő-testülete

a „Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/B. § (1) alapján

pályázatot hirdet

Borsodnádasdi Közösségi Ház és Könyvtár

igazgatói (magasabb vezető)

beosztás betöltésére.

 

  1.) A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

  2.) Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő

  3.) A vezetői megbízás időtartama: 2019. március 1-től 2024. február 28-ig

  4.) A munkavégzés helye: Borsod-Abaúj-Zemplén megye,

                                              3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.

  5.) A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízatással járó lényeges feladatok:

A vonatkozó jogszabályok szerint az intézményirányítási, ellenőrzési, munkáltatói feladatainak ellátása, az alapító okirat szerinti feladatok ellátása.

  6.) Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közalkalmazottak jogállásról szóló” 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

  7.) Pályázati feltételek:

  • a 150/1992. (XI.20.) Kormányrendelet 6/A. § (1) szerinti felsőfokú közművelődési végzettség és közművelődési szakképzettség, vagy nem szakirányú felsőfokú végzettség és felsőfokú szakirányú
  • felsőfokú közművelődési szakképzettségének vagy szakvizsgájának és egyben az intézmény alaptevékenységének megfelelő feladatkörben, közalkalmazotti vagy munkavégzésre irányuló további jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlat
  • kiemelkedő közművelődési tevékenység
  • a 150/1992. (XI.20.) Kormányrendelet 6/G. § (2) bekezdésében előírt képzés megléte, vagy szándéknyilatkozat a megbízás kezdetétől számított két éven belüli elvégzéséről
  • a magasabb vezetői megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető
  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet.

  8.) A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • szakmai önéletrajz
  • iskolai végzettséget, szakképzettséget, szakvizsgát igazoló okiratok másolata
  • az intézmény vezetésére vonatkozó program, mely tartalmazza a pályázó szakmai helyzetelemzésére épülő fejlesztési elképzeléseket
  • szakmai gyakorlatokat igazoló dokumentumok
  • a 150/1992. (XI.20.) Kormányrendelet 6/G. § (2) bekezdésében előírt képzés tanúsítványa, vagy szándéknyilatkozat a megbízás kezdetétől számított két éven belüli elvégzéséről
  • három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggően szükséges kezeléséhez hozzájárul
  • a pályázó hozzájáruló nyilatkozata, hogy a pályázati eljárásban részt vevők a teljes pályázati anyagba betekinthessenek
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy megbízása esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségének eleget tesz

  9.) A munkakör betölthetőségének időpontja:

  • a munkakör legkorábban 2019. március 1. napjától tölthető be

10.) A pályázat benyújtásának időpontja: 2019. január 11.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Kormos Krisztián polgármester nyújt, a 06-21-345-70-41-es telefonszámon

11.) A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak Borsodnádasd Város Önkormányzata Képviselő-testülete címére történő megküldésével (3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BN/64-1/2018., valamint a munkakör megnevezését: közművelődési szakember

12.) A pályázat elbírálásának határideje: február 15.

13.) A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat 2019

Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat 2019

Pályázati kiírás

Borsodnádasd Város Önkormányzata csatlakozott a Bursa Hungarica felsőoktatási ösztöndíj-pályázat 2019. évi fordulójához és az Emberi Erőforrások Minisztériummal együttműködve ezennel kiírja 2019. évre a Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázatot felsőoktatásban tanulmányokat folytató, illetve kezdeni kívánó hallgatók számára. Önkormányzatunk ezzel ösztöndíj elnyerésére ad lehetősége, a hátrányos szociális helyzetű – nappali tagozaton tanuló – egyetemi, főiskolai hallgatók számára. A pályázatra történő jelentkezés elektronikus úton történik a Bursa Hungarica Elektronikus Pályázatkezelési és Együttműködési Rendszerben (EPER-Bursa rendszer). Egyszeri pályázói regisztráció szükséges melynek elérése:

https://bursa.emet.hu/paly/palybelep.aspx

A pályázati lapot kitöltés és véglegesítést követően kinyomtatva, papír alapon, saját kezű aláírással kell leadni a Polgármesteri Hivatal szociális irodájában. A pályázat kötelező melléklete egy példány eredeti 90 napnál nem régebbi hallgatói jogviszony igazolás, valamint a közös háztartásban élők jövedelmének igazolása. A pályázati kiírás, a pályázat benyújtásához szükséges információk, valamint a rendszerbe történő belépési pont elérhető helye:

http://www.emet.gov.hu/hatter_1/bursa_hungarica2/

A pályázatok benyújtásának határideje: 2018. november 06.

Felhívom a pályázni szándékozók figyelmét, hogy a határidőn túl, vagy a kötelező mellékletek nélkül (pl. eredeti hallgatói jogviszony igazolás, jövedelemigazolás, stb.) benyújtott pályázatok elutasításra kerülnek.

Bővebb felvilágosítás a Polgármesteri Hivatalban munkanapokon 08-16 óráig kérhető.

Szántó Erika
pályázati referens
Tel.: 06-21/345-7040
510-es mellék

Ön itt van: Home Hírek Archív hírek