Pályázatok

TOP-3.1.1-15-BO1-2016-00015 ÉMO5 – KEHOP-2.2.2-15-2015-00036 TOP-1.4.1-19-BO1-2019-00028

Lakossági Közlemény

A lakossági hulladékszállítással kapcsolatban értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy újból lehet igényelni a lakossági szelektív hulladék összegyűjtésére edényzetet (kék-sárga kuka). Az igénylésre azok a személyek jogosultak, akik jelenleg műanyag zsákban adják le a szelektív hulladékot és érvényes szerződésük van a szállítóval.

Az edényzetet írásban lehet igényelni az alábbiak szerint:

Az igénylő neve, címe, elérhetősége, érvényes hulladék szállítási szerződés, vagy számla másolata.

Az igényeket a Polgármesteri Hivatal portáján írásban lehet leadni munkaidőben.

Leadási határidő: 2021. május 25. (határidő meghosszabbítva)

Az edényzetek megérkezéséről az igénylőket a leadott elérhetőségen értesítjük.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Pünkösdhöz kapcsolódó nyitvatartási és hulladékszállítási rend

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje pünkösdhétfőn, azaz 2021. május 24-én nem változik. A hulladékot változatlanul, a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el.
Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

A hulladékudvarok és az ügyfélszolgálati irodák 2021. május 24-én (hétfőn) zárva tartanak.

A hulladéknaptárak letöltéséhez és egyéb információkért látogassanak el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keressék fel ügyfélszolgálatunkat.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel: +36 21 3500 111
Levelezési cím: 3510 Miskolc, Pf. 583

BMH Nonprofit Kft.

Kormányablak busz Borsodnádasdon

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a Kormányablak busz

2021. május 26. napján (szerda)

érkezik Borsodnádasdra.

Helyszín: Polgármesteri Hivatal parkolója.

Az állampolgárok az ügyintézést 9 órától 12 óráig tehetik meg az alábbi ügytípusokban:

  • személyazonosító igazolvány
  • diákigazolvány
  • lakcím ügyek
  • útlevél
  • vezetői engedély
  • társadalombiztosítási, nyugdíj ügyek
  • családtámogatási ügyek

Tisztelettel:

Lórántné Orosz Edit
 járási hivatalvezető

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy az április havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. május 04-e (kedd) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Közlemény

A lakossági hulladékszállítással kapcsolatban értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy újból lehet igényelni a lakossági szelektív hulladék összegyűjtésére edényzetet (kék-sárga kuka). Az igénylésre azok a személyek jogosultak, akik jelenleg műanyag zsákban adják le a szelektív hulladékot és érvényes szerződésük van a szállítóval.

Az edényzetet írásban lehet igényelni az alábbiak szerint:

Az igénylő neve, címe, elérhetősége, érvényes hulladék szállítási szerződés, vagy számla másolata.

Az igényeket a Polgármesteri Hivatal portáján írásban lehet leadni munkaidőben.

Leadási határidő: 2021. május 14.

Az edényzetek megérkezéséről az igénylőket a leadott elérhetőségen értesítjük.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Felhívás

A BMH Nonprofit Kft. értesíti a Tisztelt Lakosságot, hogy a Rákóczi út 11-39. és a Vájár úton 2021. április 19-én elmaradt hulladék szállítást 2021. április 23-án pótolja.

BMH Nonprofit Kft.

Tájékoztatás hulladékudvarok újranyitásával kapcsolatban

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. április 12-től a megszokott nyitvatartásirend szerint újra nyitva tartanak. A hulladékudvarok nyitvatartási rendje a www.bmhnonprofit.hu oldalon érhető el.

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy a hulladék beszállítása során az ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása célljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

  • A hulladékudvar szolgáltatásainak igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni. Amennyiben valamely ingatlanhasználó ennek nem tesz eleget, a hulladékudvar kezelője jogosult a hulladék átvételét megtagadni.
  • A beszállított hulladék pakolásáról és annak a hulladékudvarban történő elhelyezéséről minden ingatlanhasználónak magának kell gondoskodnia. Ehhez határozatlan ideig a hulladékudvar kezelője segítséget nem tud biztosítani, ezért az ingatlanhasználók számára javasoljuk, hogy segítőt hozzanak magukkal.
  • Valamennyi szükséges adat felvételére a személyes iratok, okmányok felmutatásával és szóban történő bediktálás útján kerül sor. Kérjük továbbá, hogy az adatok rögzítése során az irodába történő belépést mellőzzék.
  • Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani. Amennyiben az 1,5 méteres távolság nem tartható, a hulladékudvar kezelője jogosult ideiglenesen a hulladékudvar kapuját bezárni, az ingatlanhasználóknak sorra kerülésükig a kapun kívül kell várakozniuk.

A BMH Nonprofit Kft.

A húsvéti ünnepekhez kapcsolódó hulladékszállítási rend, tájékoztatás a nyitvatartásról

BMH Nonprofit Kft. tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje nem változik a húsvéti ünnepek alatt. A hulladékot munkaszüneti napokon, azaz nagypénteken és húsvéthétfőn változatlanul, a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el.

Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek  kihelyezni.

A húsvéti ünnepek alatt a telefonos ügyintézési lehetőség szünetel. A szolgáltatási területen a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel. A  már visszaigazolt lomtalanításokat az ingatlanhasználókkal egyeztetve későbbi időpontra helyezzük át.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok határozatlan ideig zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.

A személyes ügyfélszolgálati irodák határozatlan ideig zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 21 3500 111
Levelezési cím: 3510 Miskolc, pf. 583

BMH Nonprofit Kft.

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a március havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. április 01-je (csütörtök) 10.00 órától 12.00 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

 

„Tisztítsuk meg az Országot” projekt I. ütem

Illegális hulladéklerakók felszámolásának támogatása 2020.

Borsodnádasd Város Önkormányzata a 2020.12.10-i támogatói döntés alapján sikeresen pályázott a „Az illegális hulladéklerakók felszámolása” című pályázati felhívás keretében. „Az illegális hulladéklerakók felszámolása Borsodnádasdon” című, 507225 azonosító számú pályázat alapján a támogatható, elfogadott teljes (bruttó) költség 1.936.500.- Ft.

A Belügyminisztérium), mint Támogató tette közzé felhívását önkormányzatok részére azzal a céllal, hogy a közterületen fellelhető illegálisan lerakott, elhagyott hulladék felszámolását (elszállítása és kezelése) elősegítése.

A megvalósítás helyszínei: Borsodnádasd 1386/24, 298, 296/24, 1680/1 Hrsz-ú ingatlanok. A helyszínek olyan önkormányzati tulajdonú területek, ahol évek óta problémát jelent az illegálisan, nagy mennyiségben lerakott hulladék.

Borsodnádasd Város Önkormányzata ezúton is felhívja a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a nagyobb mennyiségű hulladékot a város központi lerakóhelyére vigyék, megelőzve ezzel az illegális hulladéklerakók újbóli kialakulását.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Pályázati Felhívás

Borsodnádasd Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 23. § rendelkezései alapján Borsodnádasd város közigazgatási területén helyi autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási feladat ellátására pályázatot ír ki.

1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma

Borsodnádasd Város Önkormányzata
3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.
Tel: 06-21-3457040 Fax: 06-21-3457045 Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kapcsolattartó: Kormos Krisztián polgármester

2. Az eljárás tárgya, illetve mennyisége

Autóbusszal végzendő, menetrend szerinti helyi közösségi közlekedés ellátása Borsodnádasd város vonatkozásában közszolgáltatási szerződés keretében, ezen kívül a szükséges menetrend, jegyek és bérletek biztosítása. A személyszállítást meghatározott számú és helyszínű megállóhelyet tartalmazó menetrend szerint kell végezni.

3. A szerződés meghatározása: közszolgáltatási szerződés

4. A szerződés időtartama: 5 év

5. A szolgáltatás megkezdésének napja: július 1.

6. A teljesítés helye: Borsodnádasd Város közigazgatási területe

7. Ajánlattételi határidő: június 7. 11.00 óra. Az ajánlat benyújtásának módja és helye a pályázati dokumentációban kerül meghatározásra.

8. Az ajánlatok elbírálásának időpontja: június 20.

9. Az eredményhirdetés időpontja: Az elbírálást követő 8 napon belül.

10. Szerződéskötés tervezett időpontja: Az elbírálást követő 15 napon belül.

11. Elbírálás módja: A kiíró az ajánlati felhívásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján dönt, és az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel köt szerződést.

12. A Pályázati dokumentáció beszerzésének feltételei: beszerzésének időtartama: a felhívás első megjelenésétől az ajánlattételi határidő lejártáig. Ára: 10.000 Ft. + ÁFA

A dokumentáció ellenértékét az ajánlattevő átutalással teljesítheti az ajánlatkérő Takarékbank Zrt-nél vezetett 55400132-16834343 számú bankszámlaszámára. A rendelkezésre bocsátás módja: a pályázati dokumentáció az 1. pontban meghatározott címen, hétfő-csütörtökig 8-15-ig, ill. pénteken 8-12-ig személyesen beszerezhető, illetve kérésre postai úton kerül megküldésre az ajánlattevők részére, amennyiben ellenértékének megtérítését az ajánlattevő igazolja. Postai kézbesítés esetében a kérelem postára adásának dátuma az irányadó a határidő tekintetében. A megvásárolt pályázati dokumentáció másra át nem ruházható.

A pályázati dokumentáció megvásárlása feltétele az eljárásban való részvételnek.

13. Egyéb információk: Csak a szolgáltatás egészére lehet ajánlatot tenni, részajánlat tételére nincs lehetőség. A pályázó alternatív ajánlatokat is tehet, egyértelműen jelölve az egyes ajánlatok közti különbségeket.

14. A pályázók köre: A pályázat nyílt. A pályázaton pályázóként részt vehetnek azon belföldi vagy külföldi székhelyű jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók vagy azok konzorciumai, melyek megfelelnek a Pályázati dokumentációban foglalt feltételeknek. Külföldi székhelyű szolgáltató a pályázaton abban az esetben vehet részt, ha országában is biztosított a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben a nemzeti elbánás a külföldiek számára.

Lakossági Tájékoztatás

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója a 2021. március 4-én kihirdetett kormánydöntésekre,valamint a március 19-i korlátozó intézkedések meghosszabbításáról szóló bejelentésre tekintettel az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az ügyfelek, munkavállalók, illetve hozzátartozóik egészségének és biztonságának megóvása érdekében a koronavírus további terjedése, valamint a kapcsolódó kormánydöntések miatt a korlátozó intézkedések fenntartása továbbra is szükséges.

A szolgáltatási területen 2021. március 28-ig a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel. Az erre az időszakra visszaigazolt lomtalanításokat az ingatlanhasználókkal egyeztetve későbbi időpontra helyezzük át.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. március 28-ig zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.

Hulladékgyűjtő edényzetek leadására, átvételére és cseréjére a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatain visszavonásig nincs lehetőség.

A személyes ügyfélszolgálati irodák 2021. március 28-ig zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

A BMH Nonprofit Kft. az ügyfélszolgálatok működéséről, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási feladatok ellátásával kapcsolatban folyamatos tájékoztatást nyújt.

Együttműködésüket köszönjük!

BMH Nonprofit Kft.

Lakossági Tájékoztatás

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól előreláthatólag 2021. március 22-ig Társaságunk a mellékvízmérőkkel kapcsolatos alábbi műszaki tevékenységeket felfüggeszti: 

  • mellékvízmérők leolvasása,
  • mellékvízmérők cseréje és plombálása,
  • mellékvízmérőket érintő helyszíni kivizsgálási tevékenységek.

Ez az intézkedés érinti a már előzetesen kiközölt, illetve egyeztetett időpontokat is. A már leegyeztetett időpontok pótlása tekintetében a későbbiek folyamán egyeztetünk Felhasználóinkkal.

A fentiekben meghatározott intézkedések a bekötési (fő) vízmérőkre vonatkozó egyes műszaki tevékenységekre nincsenek hatással.

KÉRJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES MEGÉRTÉSÉT ÉS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

Lakossági Tájékoztatás

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól határozatlan időtartamra bezárjuk a Társaság személyes ügyfélszolgálati irodáit, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait.

Társaságunk korábbi fejlesztésekkel ügyfélbarát ügyintézési módokat alakított ki. Felhasználóink átmenetileg a személyes megkeresés helyett az alábbi, kényelmes és gyors ügyintézési lehetőségek segítségével tudják az ügyeiket intézni. Az ügyfélszolgálati irodák majdani megnyitásáról a www.ervzrt.hu honlapunkon tájékoztatjuk Felhasználóinkat.

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból.

Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.

DOKUMENTUMOK BEKÜLDÉSE E-MAILBEN

Kitöltött nyomtatványainkat – mellékleteivel együtt – megküldhetik számunkra e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levélcímre.

JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNUNK ÉS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

Lakossági Tájékoztatás

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója a 2021. március 4-én kihirdetett kormánydöntésekre tekintettel az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A BMH Nonprofit Kft. a szolgáltatási területén az ügyfeleik, munkavállalóik, illetve hozzátartozóik egészségének és biztonságának megóvása érdekében a koronavírus további terjedése, valamint a kapcsolódó kormánydöntések miatt ismételten korlátozások váltak szükségessé.

A szolgáltatási területen 2021. március 8 – 22. között a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel.  Az erre az időszakra visszaigazolt lomtalanításokat későbbi időpontra helyezzük át, melyről az érintett ingatlanhasználókat kiértesítjük.
A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. március 8. és 2021. március 22. között zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.
Hulladékgyűjtő edényzetek leadására, átvételére és cseréjére az ügyfélszolgálatokon és a telephelyeken visszavonásig nincs lehetőség.
A személyes ügyfélszolgálati irodák a fenti időszakban zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

Együttműködésüket köszönjük!

BMH Nonprofit Kft.

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a február havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. március 04-e (csütörtök) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

 

Lakossági Tájékoztatás

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Dr. Lélek Levente fogorvos az alábbi napokon szabadságát tölti.

2021. március 08. hétfő
2021. március 09. kedd
2021. március 10. szerda
2021. március 11. csütörtök
2021. március 12. péntek

2021. március 08-11 napokon helyettesítő orvos látja el a betegeket. 2021. március 12-én a rendelés szünetel.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Ön itt van: Home Hírek Archív hírek